List of M&M promotions
#406
Join Date: Jul 2010
Programs: LH FTL, Marriott Silver
Posts: 14
Just received via mail a few minutes ago : (unfortunately only in German)
It says " Miles & More Servicekartennummer " which should mean your miles and more number and not the " customer number ".
Not sure if this is targeted but worth a try
Sehr geehrter Herr Senator Henry
als Kunde der Telekom und Teilnehmer beim Miles & More Vielfliegerprogramm können Sie sich jetzt schnell und einfach 1.000 Prämienmeilen sichern:
Melden Sie sich dafür noch bis zum 30.09.2010 über den unten angegebenen Link beim Informationsservice der Telekom Deutschland GmbH an und bleiben Sie mit attraktiven Angeboten zu günstigen Konditionen immer auf dem Laufenden.
Und so funktioniert’s:
Halten Sie für die Anmeldung Ihre letzte Telefonrechnung mit Ihrer Telekom Kundennummer sowie Ihre Miles & More Servicekartennummer bereit.
Geben Sie auf der sich öffnenden Web-Seite unter http://mmiportal.telekom.de/info-service die erforderlichen Daten ein.
Klicken Sie auf „Jetzt 1.000 Prämienmeilen sichern!”
Tragen Sie auf der Folgeseite Ihre Miles & More Servicekartennummer ein und melden Sie sich für den Informationsservice der Telekom Deutschland GmbH an.
Schon haben Sie sich die Miles & More Prämienmeilen gesichert.
Die 1.000 Miles & More Prämienmeilen werden sechs Wochen nach erfolgreicher Anmeldung automatisch auf Ihrem angegebenen Meilenkonto gutgeschrieben.1
Wir bedanken uns recht herzlich für das uns hiermit entgegengebrachte Vertrauen und
freuen uns, Sie künftig individuell über neue Angebote und Dienste informieren zu dürfen.
Mit freundlichen Grüßen
Ihre Telekom
It says " Miles & More Servicekartennummer " which should mean your miles and more number and not the " customer number ".
Not sure if this is targeted but worth a try
Sehr geehrter Herr Senator Henry
als Kunde der Telekom und Teilnehmer beim Miles & More Vielfliegerprogramm können Sie sich jetzt schnell und einfach 1.000 Prämienmeilen sichern:
Melden Sie sich dafür noch bis zum 30.09.2010 über den unten angegebenen Link beim Informationsservice der Telekom Deutschland GmbH an und bleiben Sie mit attraktiven Angeboten zu günstigen Konditionen immer auf dem Laufenden.
Und so funktioniert’s:
Halten Sie für die Anmeldung Ihre letzte Telefonrechnung mit Ihrer Telekom Kundennummer sowie Ihre Miles & More Servicekartennummer bereit.
Geben Sie auf der sich öffnenden Web-Seite unter http://mmiportal.telekom.de/info-service die erforderlichen Daten ein.
Klicken Sie auf „Jetzt 1.000 Prämienmeilen sichern!”
Tragen Sie auf der Folgeseite Ihre Miles & More Servicekartennummer ein und melden Sie sich für den Informationsservice der Telekom Deutschland GmbH an.
Schon haben Sie sich die Miles & More Prämienmeilen gesichert.
Die 1.000 Miles & More Prämienmeilen werden sechs Wochen nach erfolgreicher Anmeldung automatisch auf Ihrem angegebenen Meilenkonto gutgeschrieben.1
Wir bedanken uns recht herzlich für das uns hiermit entgegengebrachte Vertrauen und
freuen uns, Sie künftig individuell über neue Angebote und Dienste informieren zu dürfen.
Mit freundlichen Grüßen
Ihre Telekom
#407
Join Date: May 2005
Location: 1A
Posts: 1,350
Fly SWISS to San Francisco PROMO
https://www.miles-and-more.com/onlin...d=3080950&l=en
Fly SWISS from Zurich to San Francisco and back (or vice versa) between 15 September and 30 November 2010 and you’ll earn additional award miles.
SWISS now offers six non-stop services a week between Zurich and San Francisco.
LX38 Zurich-San Francisco 13:15 - 16:30*
LX39 San Francisco-Zurich 19:25 - 15:40*
For round-trip travel between Zurich and San Francisco (or vice versa):
In SWISS Economy 5,000 additional award miles
In SWISS Business 15,000 additional award miles
In SWISS First 30,000 additional award miles
Terms and conditions of participation:
* You should preferably register before your first flight, and must do so by 30 November 2010 at the latest.
* Your miles will be credited after you have completed your round-trip travel on scheduled intercontinental services operated by SWISS between Zurich and San Francisco (LX 38 and LX 39), and will be awarded for a maximum of one round trip.
* Both the outward and the return travel must be effected during the promotion period.
* Participants need only register once. The registration remains valid throughout the promotion period.
* This promotion cannot be combined with any further Miles & More offers.
To purchase your ticket, please contact your travel agent or book it online at www.swiss.com.
*Schedule change:
31.10.-6.11. Zurich-San Francisco 13:15-17:30
30.10.-6.11. San Francisco-Zurich 20:25-15:40
Fly SWISS from Zurich to San Francisco and back (or vice versa) between 15 September and 30 November 2010 and you’ll earn additional award miles.
SWISS now offers six non-stop services a week between Zurich and San Francisco.
LX38 Zurich-San Francisco 13:15 - 16:30*
LX39 San Francisco-Zurich 19:25 - 15:40*
For round-trip travel between Zurich and San Francisco (or vice versa):
In SWISS Economy 5,000 additional award miles
In SWISS Business 15,000 additional award miles
In SWISS First 30,000 additional award miles
Terms and conditions of participation:
* You should preferably register before your first flight, and must do so by 30 November 2010 at the latest.
* Your miles will be credited after you have completed your round-trip travel on scheduled intercontinental services operated by SWISS between Zurich and San Francisco (LX 38 and LX 39), and will be awarded for a maximum of one round trip.
* Both the outward and the return travel must be effected during the promotion period.
* Participants need only register once. The registration remains valid throughout the promotion period.
* This promotion cannot be combined with any further Miles & More offers.
To purchase your ticket, please contact your travel agent or book it online at www.swiss.com.
*Schedule change:
31.10.-6.11. Zurich-San Francisco 13:15-17:30
30.10.-6.11. San Francisco-Zurich 20:25-15:40
#409
https://www.miles-and-more.com/onlin...d=3080950&l=en
Fly SWISS from Zurich to San Francisco and back (or vice versa) between 15 September and 30 November 2010 and you’ll earn additional award miles.
Fly SWISS from Zurich to San Francisco and back (or vice versa) between 15 September and 30 November 2010 and you’ll earn additional award miles.
I guess I just have to enjoy the new business class on the A340....
#410
Join Date: Dec 2009
Location: LED,TLV,DUS
Programs: LH SEN + many more
Posts: 550
Hi all,
Do you remember 1000 miles promo from TripAdvisor (500 per 3 reviews). Well.... it happened only in june. Then I wrote 6 more reviews - nothing. Sent an email to TripAdv - nothing. Has anyone else got miles after writing reviews NEXT month?? Thnx, V
Do you remember 1000 miles promo from TripAdvisor (500 per 3 reviews). Well.... it happened only in june. Then I wrote 6 more reviews - nothing. Sent an email to TripAdv - nothing. Has anyone else got miles after writing reviews NEXT month?? Thnx, V
#411
Join Date: May 2009
Location: SIN (with a bit of ZRH sprinkled in)
Posts: 9,455
They did posted at the following dates:
09/06/2010
22/06/2010
13/07/2010
15/07/2010
So, it took them approx 1-2 weeks to post them.
Haven't done reviews in August yet (will do soon) but so far, 2000 miles have been posting as they should ^
#412
Join Date: Jul 2008
Programs: EBG4Life, EBD, 1MM
Posts: 1,397
As for this month, still waiting for the reviews to post.
#413
Join Date: Jul 2008
Programs: EBG4Life, EBD, 1MM
Posts: 1,397
Sorry to quote myself, but today I logged in to tripadvisor and saw that all of my reviews/contributions were missing. Same for my wife. However, the M&M miles are still in my account...for now.
Anyone else seeing this as well? Hoping it is just a computer glitch and everything will return to its proper place.
Anyone else seeing this as well? Hoping it is just a computer glitch and everything will return to its proper place.
#414
Join Date: Jul 2007
Location: BRUSSELS
Programs: Ryanair PLATINUM : ) TK GOLD, AZ Gold, Radisson - gold,Marriott - gold
Posts: 659
it does not work for me :(
it works only in DE - i m not in DE and it does not work for me
Just received via mail a few minutes ago : (unfortunately only in German)
It says " Miles & More Servicekartennummer " which should mean your miles and more number and not the " customer number ".
Not sure if this is targeted but worth a try
Sehr geehrter Herr Senator Henry
als Kunde der Telekom und Teilnehmer beim Miles & More Vielfliegerprogramm können Sie sich jetzt schnell und einfach 1.000 Prämienmeilen sichern:
Melden Sie sich dafür noch bis zum 30.09.2010 über den unten angegebenen Link beim Informationsservice der Telekom Deutschland GmbH an und bleiben Sie mit attraktiven Angeboten zu günstigen Konditionen immer auf dem Laufenden.
Und so funktioniert’s:
Halten Sie für die Anmeldung Ihre letzte Telefonrechnung mit Ihrer Telekom Kundennummer sowie Ihre Miles & More Servicekartennummer bereit.
Geben Sie auf der sich öffnenden Web-Seite unter http://mmiportal.telekom.de/info-service die erforderlichen Daten ein.
Klicken Sie auf „Jetzt 1.000 Prämienmeilen sichern!”
Tragen Sie auf der Folgeseite Ihre Miles & More Servicekartennummer ein und melden Sie sich für den Informationsservice der Telekom Deutschland GmbH an.
Schon haben Sie sich die Miles & More Prämienmeilen gesichert.
Die 1.000 Miles & More Prämienmeilen werden sechs Wochen nach erfolgreicher Anmeldung automatisch auf Ihrem angegebenen Meilenkonto gutgeschrieben.1
Wir bedanken uns recht herzlich für das uns hiermit entgegengebrachte Vertrauen und
freuen uns, Sie künftig individuell über neue Angebote und Dienste informieren zu dürfen.
Mit freundlichen Grüßen
Ihre Telekom
It says " Miles & More Servicekartennummer " which should mean your miles and more number and not the " customer number ".
Not sure if this is targeted but worth a try
Sehr geehrter Herr Senator Henry
als Kunde der Telekom und Teilnehmer beim Miles & More Vielfliegerprogramm können Sie sich jetzt schnell und einfach 1.000 Prämienmeilen sichern:
Melden Sie sich dafür noch bis zum 30.09.2010 über den unten angegebenen Link beim Informationsservice der Telekom Deutschland GmbH an und bleiben Sie mit attraktiven Angeboten zu günstigen Konditionen immer auf dem Laufenden.
Und so funktioniert’s:
Halten Sie für die Anmeldung Ihre letzte Telefonrechnung mit Ihrer Telekom Kundennummer sowie Ihre Miles & More Servicekartennummer bereit.
Geben Sie auf der sich öffnenden Web-Seite unter http://mmiportal.telekom.de/info-service die erforderlichen Daten ein.
Klicken Sie auf „Jetzt 1.000 Prämienmeilen sichern!”
Tragen Sie auf der Folgeseite Ihre Miles & More Servicekartennummer ein und melden Sie sich für den Informationsservice der Telekom Deutschland GmbH an.
Schon haben Sie sich die Miles & More Prämienmeilen gesichert.
Die 1.000 Miles & More Prämienmeilen werden sechs Wochen nach erfolgreicher Anmeldung automatisch auf Ihrem angegebenen Meilenkonto gutgeschrieben.1
Wir bedanken uns recht herzlich für das uns hiermit entgegengebrachte Vertrauen und
freuen uns, Sie künftig individuell über neue Angebote und Dienste informieren zu dürfen.
Mit freundlichen Grüßen
Ihre Telekom
#415
Join Date: Oct 2008
Location: Frankfurt, Germany
Programs: LH, AF, IB, JJ, AT
Posts: 114
#416
Join Date: Dec 2009
Location: WAW
Programs: M&M FTL, A-Club Platinum, HH Gold, FB Silver, PC Platinum, Club Carlson Gold, BW Rewards Diamond
Posts: 101
The question was still ask in a german airline forum:
http://forum.airliners.de/index.php?showtopic=47444
The official answer:
Short version in english:
Mailings will only be send at the beginning of each month, so the next emails will be send starting in august.
http://forum.airliners.de/index.php?showtopic=47444
The official answer:
Short version in english:
Mailings will only be send at the beginning of each month, so the next emails will be send starting in august.
Any news please on this?
thanks.
#417
Join Date: May 2009
Location: SIN (with a bit of ZRH sprinkled in)
Posts: 9,455
I finally received my VIP miles as well
09/08/2010 V.I.P +3.600
Posted "together" with 1.000 miles as compensation as they didn't let me in their lounge at one of their outposts despite I should have had access according to their policies.. now while I don't complain about the free miles (which I value of around 20 Euro) - it's more or less the food and drinks I spent in the restaurant - it seems to be a bit penny-picking. I wonder if they actually did in fact re-trained their staff there, as I asked them to do in my "complainment".
09/08/2010 V.I.P +3.600
Posted "together" with 1.000 miles as compensation as they didn't let me in their lounge at one of their outposts despite I should have had access according to their policies.. now while I don't complain about the free miles (which I value of around 20 Euro) - it's more or less the food and drinks I spent in the restaurant - it seems to be a bit penny-picking. I wonder if they actually did in fact re-trained their staff there, as I asked them to do in my "complainment".
#419
Join Date: Jul 2008
Programs: EBG4Life, EBD, 1MM
Posts: 1,397
I finally received my VIP miles as well
09/08/2010 V.I.P +3.600
Posted "together" with 1.000 miles as compensation as they didn't let me in their lounge at one of their outposts despite I should have had access according to their policies.. now while I don't complain about the free miles (which I value of around 20 Euro) - it's more or less the food and drinks I spent in the restaurant - it seems to be a bit penny-picking. I wonder if they actually did in fact re-trained their staff there, as I asked them to do in my "complainment".
09/08/2010 V.I.P +3.600
Posted "together" with 1.000 miles as compensation as they didn't let me in their lounge at one of their outposts despite I should have had access according to their policies.. now while I don't complain about the free miles (which I value of around 20 Euro) - it's more or less the food and drinks I spent in the restaurant - it seems to be a bit penny-picking. I wonder if they actually did in fact re-trained their staff there, as I asked them to do in my "complainment".
#420
Join Date: Jan 2009
Location: MUC/MCI
Programs: LH SEN, UA *G, Etihad GD, DL si
Posts: 30
Hi @ all,
got this mail today, tried with another M&M number, worked as well ^
sorry got the mail in german
happy weekend
Dear Mr. muc-medflyer,
damit Sie auf Ihren Reisen neben neuen Eindrücken auch noch zahlreiche Meilen sammeln, klopfen wir heute mit einem ganz besonderen Miles & More Angebot bei Ihnen an:
Heben Sie zwischen dem 15. August und dem 15. November 2010 zu traumhaften Zielen ab und Sie erhalten 100 % mehr Prämienmeilen für Ihre Flüge mit Lufthansa, Austrian Airlines, Brussels Airlines oder Croatia Airlines.*
Melden Sie sich mit nur einem Klick gleich hier zu dieser Aktion an.
Mehr zum Meilensammeln und zu weiteren attraktiven Miles & More Angeboten erfahren Sie unter www.miles-and-more.com.
Wir freuen uns darauf, Sie an Ihr Traumziel zu bringen und wünschen Ihnen unvergessliche Reisen.
Mit freundlichen Grüßen
Hubert Frach
Vice President Marketing
Deutsche Lufthansa
http://promo.milesandmore.com/servlet/campaignrespondent?_ID_=lh2.5852&U=xxxxxxxxx&A=403 3&S=D&CS=XqAaohxwIRHVCjkwYkketg%3D%3D
got this mail today, tried with another M&M number, worked as well ^
sorry got the mail in german
happy weekend
Dear Mr. muc-medflyer,
damit Sie auf Ihren Reisen neben neuen Eindrücken auch noch zahlreiche Meilen sammeln, klopfen wir heute mit einem ganz besonderen Miles & More Angebot bei Ihnen an:
Heben Sie zwischen dem 15. August und dem 15. November 2010 zu traumhaften Zielen ab und Sie erhalten 100 % mehr Prämienmeilen für Ihre Flüge mit Lufthansa, Austrian Airlines, Brussels Airlines oder Croatia Airlines.*
Melden Sie sich mit nur einem Klick gleich hier zu dieser Aktion an.
Mehr zum Meilensammeln und zu weiteren attraktiven Miles & More Angeboten erfahren Sie unter www.miles-and-more.com.
Wir freuen uns darauf, Sie an Ihr Traumziel zu bringen und wünschen Ihnen unvergessliche Reisen.
Mit freundlichen Grüßen
Hubert Frach
Vice President Marketing
Deutsche Lufthansa
http://promo.milesandmore.com/servlet/campaignrespondent?_ID_=lh2.5852&U=xxxxxxxxx&A=403 3&S=D&CS=XqAaohxwIRHVCjkwYkketg%3D%3D