Wifi
Original Poster
Wifi
Iemand een idee of ik met het ‘surf pakket’ een beetje spellen kan doen?
Ik houd niet zo van vliegen maar wel van de zon, dus om het dan een beetje leuk te maken wilde ik eigenlijk een internet pakket voor de heenweg kopen zodat ik dan bordspellen kan doen op board game arena. (Online is dat)
of zou ik dan het 2e pakket moeten nemen terug is een nacht vlucht, heen om 8.30 dus tja dan ben ik wel wakker dus opzich vind ik dan zo’n pakket wel de moeite voor 10u
Ik houd niet zo van vliegen maar wel van de zon, dus om het dan een beetje leuk te maken wilde ik eigenlijk een internet pakket voor de heenweg kopen zodat ik dan bordspellen kan doen op board game arena. (Online is dat)
of zou ik dan het 2e pakket moeten nemen terug is een nacht vlucht, heen om 8.30 dus tja dan ben ik wel wakker dus opzich vind ik dan zo’n pakket wel de moeite voor 10u
FlyerTalk Evangelist

Programs: Der 5* FTL
Original Poster
Anyone have an idea if I can play some games with the 'surf package'?
I don't really like flying, but I like the sun, so to make it a bit fun I actually wanted to buy an internet package for the way there so that I can play board games on board game arena. (online that is)
or should I then take the 2nd package, back is a night flight, today leaving at 8.30 am so well then I will be awake so I think such a package is worth the effort for 10 hour flight
Original Poster

so its just a kind of marketing to speak about different pakkages..