FlyerTalk Forums - View Single Post - PLUSGRADE - upgrade auction
View Single Post
Old Dec 18, 2011, 7:02 am
  #2  
danielbk
 
Join Date: Oct 2004
Location: London, UK
Programs: BA - GL, Disgruntled ex LH HON
Posts: 383
fyi: "EL AL PLUS" (bid type upgrade request)

Sounds a bit as over doing it and removing the value of C/class to me ...

sorry it's in hebrew.. someone care to translate?

danny



אל על גאה להציג:
"אל על פלוס" – מהיום כל אחד יכול לטוס במחלקת עסקים

אל על שמחה להשיק מוצר חדש וייחודי ללקוחותינו המשותפים "אל על פלוס"
"אל על פלוס" מאפשר לנוסעי אל על להציע הצעה לשדרוג כרטיס הטיסה
ממחלקת תיירים למחלקת עסקים

נוסעי אל על אשר רכשו כרטיס טיסה במחלקת תיירים (מכל מחלקת רישום), יוכלו להגיש הצעת בקשה לשדרוג כרטיס הטיסה למחלקת עסקים.

גובה ההצעה לשדרוג על פי שיקול דעתו של הנוסע ולפי טווח מחירים המשתנה בהתאם ליעד הטיסה.

הנוסע יוכל לשדרג את הכרטיס באמצעות מערכת שדרוגים ייעודית הזמינה באתר אל על בממשק ניהול הזמנה או באמצעות סוכן הנסיעות בקישור למערכת הנמצאת באתר אל על לסוכני הנסיעות AgentNet .

את ההצעה לשדרוג ניתן להגיש עד 14 יום לפני מועד הטיסה לא שודרג לא חויב!
במידה והצעתו התקבלה, ישודרג הנוסע למחלקת עסקים וייהנה משירות מלא
של המחלקה כולל בידוק בשירות שלום וכניסה לטרקלין המלך דויד.

השדרוג נעשה באמצעות מערכת השדרוגים באתר האינטרנט, על הנוסע לעבור 3 שלבים:
שלב 1 – בחירת סכום ההצעה לשדרוג לקטע טיסה או לכל מסלול הטיסה באל על
שלב 2 – הזנת פרטי כרטיס אשראי של הלקוח
שלב 3 –מסך מסכם בו הלקוח יקבל פירוט הצעת השדרוג ואישור ההצעה
בסיום התהליך ישלח מייל אישור ללקוח על הגשת ההצעה.

30 שעות לפני מועד הטיסה וכ-48 שעות בימי מנוחה (סופי שבוע) וחגים יקבל הנוסע
הודעה לדואר האלקטרוני שלו האם השדרוג התקבל או לא.
danielbk is offline