Go Back  FlyerTalk Forums > Miles&Points > Mileage Run Deals > Mileage Run Discussion
Reload this Page >

[PREM FARE GONE] BA/AA/LATAM r/t LHR to GYE First & Business from £797

Community
Wiki Posts
Search

[PREM FARE GONE] BA/AA/LATAM r/t LHR to GYE First & Business from £797

Thread Tools
 
Search this Thread
 
Old Oct 2, 2017, 10:25 pm
  #61  
 
Join Date: Dec 2012
Location: SEA, TPA
Programs: AA EXP, AS MVPG, FB Gold
Posts: 287
This one may have been pulled. Can't replicate it on Matrix or Google flights.
rdrnnr is offline  
Old Oct 2, 2017, 10:27 pm
  #62  
FlyerTalk Evangelist
 
Join Date: Aug 2014
Programs: Top Tier with all 3 alliances
Posts: 11,663
Originally Posted by timcjp
Seems like it might have gone... 😥
It was an offering from the BA night shift intern...
nk15 is offline  
Old Oct 2, 2017, 10:28 pm
  #63  
 
Join Date: Jul 2009
Location: World
Posts: 1,647
Booked LHR-JFK-GYE on BA / XL. Avoided BA 747s / AA 738s. Appears dead now?
mster is offline  
Old Oct 2, 2017, 10:30 pm
  #64  
 
Join Date: May 2013
Location: west coast best coast
Programs: TINDER GOLD, STARBUCKS GOLD, COSTCO EXECUTIVE!!
Posts: 3,989
Originally Posted by Far Siren
Stopovers not allowed as per fare rules.

PHP Code:
RULE APPLICATION AND OTHER CONDITIONS       NOTE THE FOLLOWING TEXT IS INFORMATIONAL AND NOT
   VALIDATED 
FOR AUTOPRICING.
   
IB FARES
   APPLICATION
    AREA
     THESE FARES APPLY 
      BETWEEN AREA 1 
AND AREA 2.
    
CLASS OF SERVICE
     THESE FARES APPLY 
FOR ECONOMY CLASS SERVICE.
    
TYPES OF TRANSPORTATION
     FARES GOVERNED BY THIS RULE CAN BE USED TO CREATE
      ONE
-WAY/ROUND-TRIP/CIRCLE-TRIP/OPEN-JAW JOURNEYS.
     
THE TICKET OR ELECTRONIC IS NOT VALID IF THE FIRST
      COUPONS HAS NOT BEEN USED 
AND WILL NOT BE
      HONOURED
      
IF ALL THE COUPONS ARE NOT USED IN THE SEQUENCE
      PROVIDED IN THE TICKET 
OR ELECTRONIC TICKET.
    
CAPACITY LIMITATIONS
     THE CARRIER SHALL LIMIT THE NUMBER OF PASSENGERS
      CARRIED ON ANY ONE FLIGHT AT FARES GOVERNED BY
      THIS RULE 
AND SUCH FARES WILL NOT NECESSARILY BE
      AVAILABLE ON ALL FLIGHTS
THE NUMBER OF SEATS,
      
WHICH THE CARRIER SHALL MAKE AVAILABLE ON A GIVEN
      FLIGHT
WILL BE DETERMINED BY THE CARRIERS BEST
      JUDGEMENT
.
    
OTHER CONDITIONS
     PASSENGER EXPENSES NOT PERMITTED
.
     ---
     
THE FARE THAT APPLIES ON THE DATE OF PURCHASE IS
     ONLY VALID 
FOR THE ENTIRE ITINERARY AND THE
     SPECIFIC TRAVEL DATES MENTIONED ON THE TICKET
.
     
ANY MODIFICATION MAY REQUIRE THE PAYMENT OF AN
     ADDITIONAL AMOUNT
.
ELIGIBILITY       NO ELIGIBILITY REQUIREMENTS APPLY.
DAY/TIME       NO DAY/TIME TRAVEL RESTRICTIONS APPLY.
SEASONALITY       NO SEASONAL TRAVEL RESTRICTIONS APPLY.
FLIGHT APPLICATION       THE FARE COMPONENT MUST NOT BE ON
       ONE 
OR MORE OF THE FOLLOWING
           ANY AB FLIGHT OPERATED BY BT
           ANY AB FLIGHT OPERATED BY EY
           ANY AB FLIGHT OPERATED BY F7
           ANY AB FLIGHT OPERATED BY HM
           ANY AB FLIGHT OPERATED BY HU
           ANY AB FLIGHT OPERATED BY IG
           ANY AB FLIGHT OPERATED BY JU
           ANY AB FLIGHT OPERATED BY PC
           ANY AB FLIGHT OPERATED BY PG
           ANY AB FLIGHT OPERATED BY VA
           ANY AY FLIGHT OPERATED BY AF
           ANY AY FLIGHT OPERATED BY B2
           ANY AY FLIGHT OPERATED BY FI
           ANY AY FLIGHT OPERATED BY PG
           ANY AY FLIGHT OPERATED BY TF
           ANY AY FLIGHT OPERATED BY TP
           AY FLIGHTS 8100 THROUGH 8700 OPERATED BY BE
.
   AND
   
THE FARE COMPONENT MUST NOT BE ON
       ONE 
OR MORE OF THE FOLLOWING
           ANY IB FLIGHT OPERATED BY 5Q
           ANY IB FLIGHT OPERATED BY AT
           ANY IB FLIGHT OPERATED BY AV
           ANY IB FLIGHT OPERATED BY FB
           ANY IB FLIGHT OPERATED BY G3
           ANY IB FLIGHT OPERATED BY IG
           ANY IB FLIGHT OPERATED BY LY
           ANY IB FLIGHT OPERATED BY PS
           ANY IB FLIGHT OPERATED BY OK
           ANY IB FLIGHT OPERATED BY TA
           ANY IB FLIGHT OPERATED BY VY
           IB FLIGHTS 1250 THROUGH 1330
           IB FLIGHTS 2310 THROUGH 2399.
   
AND
   
THE FARE COMPONENT MUST NOT BE ON
       ONE 
OR MORE OF THE FOLLOWING
           ANY JJ FLIGHT OPERATED BY AC
           ANY JJ FLIGHT OPERATED BY AM
           ANY JJ FLIGHT OPERATED BY CA
           ANY JJ FLIGHT OPERATED BY LH
           ANY JJ FLIGHT OPERATED BY LX
           ANY JJ FLIGHT OPERATED BY NH
           ANY JJ FLIGHT OPERATED BY PZ
           ANY JJ FLIGHT OPERATED BY SA
           ANY JJ FLIGHT OPERATED BY UA
           ANY JJ FLIGHT OPERATED BY US
           ANY LA FLIGHT OPERATED BY AM
           ANY LA FLIGHT OPERATED BY 
AS
           
ANY LA FLIGHT OPERATED BY KE
           ANY LA FLIGHT OPERATED BY PZ
.
   AND
   
THE FARE COMPONENT MUST NOT BE ON
       ONE 
OR MORE OF THE FOLLOWING
           ANY AA FLIGHT OPERATED BY 
AS
           
ANY AA FLIGHT OPERATED BY BB
           ANY AA FLIGHT OPERATED BY EY
           ANY AA FLIGHT OPERATED BY FJ
           ANY AA FLIGHT OPERATED BY HA
           ANY AA FLIGHT OPERATED BY HU
           ANY AA FLIGHT OPERATED BY JQ
           ANY AA FLIGHT OPERATED BY QX
           ANY AA FLIGHT OPERATED BY TN
           ANY AA FLIGHT OPERATED BY WS
           ANY QR FLIGHT OPERATED BY 2C
           ANY QR FLIGHT OPERATED BY B6
           ANY QR FLIGHT OPERATED BY G3
           ANY QR FLIGHT OPERATED BY ME
           ANY QR FLIGHT OPERATED BY NH
           ANY QR FLIGHT OPERATED BY PG
           ANY QR FLIGHT OPERATED BY US
           ANY QR FLIGHT OPERATED BY WY
.
   AND
   
THE FARE COMPONENT MUST NOT BE ON
       ONE 
OR MORE OF THE FOLLOWING
           ANY S7 FLIGHT OPERATED BY A3
           ANY S7 FLIGHT OPERATED BY B2
           ANY S7 FLIGHT OPERATED BY EY
           ANY S7 FLIGHT OPERATED BY HU
           ANY S7 FLIGHT OPERATED BY IG
           ANY S7 FLIGHT OPERATED BY J2
           ANY S7 FLIGHT OPERATED BY LY
           ANY S7 FLIGHT OPERATED BY OZ
           ANY S7 FLIGHT OPERATED BY PS
           ANY S7 FLIGHT OPERATED BY TP
           ANY US FLIGHT OPERATED BY A3
           ANY US FLIGHT OPERATED BY CA
           ANY US FLIGHT OPERATED BY HA
           ANY US FLIGHT OPERATED BY SA
           ANY US FLIGHT OPERATED BY TK
           ANY US FLIGHT OPERATED BY TP
.
   AND
   
THE FARE COMPONENT MUST NOT BE ON
       ONE 
OR MORE OF THE FOLLOWING
           4M FLIGHTS 5000 THROUGH 6999
           4M FLIGHTS 8000 THROUGH 8399
           4M FLIGHTS 3000 THROUGH 3999
           AC FLIGHTS 2200 THROUGH 6999
           AC FLIGHTS 7200 THROUGH 7649
           AC FLIGHTS 9000 THROUGH 9999
           AI FLIGHTS 1000 THROUGH 8999
           
AS FLIGHTS 1000 THROUGH 1999
           
AS FLIGHTS 3000 THROUGH 9999
           AT FLIGHTS 9000 THROUGH 9999
           AV FLIGHTS 2000 THROUGH 2299
           AV FLIGHTS 2600 THROUGH 2999
           AV FLIGHTS 4300 THROUGH 4999
           AV FLIGHTS 6000 THROUGH 6999
           B6 FLIGHTS 3000 THROUGH 5999
           BR FLIGHTS 2141 THROUGH 3999
           BT FLIGHTS 5000 THROUGH 5999
           BT FLIGHTS 7000 THROUGH 7999
           9W FLIGHTS 2000 THROUGH 2999
           9W FLIGHTS 4000 THROUGH 7999.
   
AND
   
THE FARE COMPONENT MUST NOT BE ON
       ONE 
OR MORE OF THE FOLLOWING
           LP FLIGHTS 3000 THROUGH 3999
           LP FLIGHTS 5000 THROUGH 6999
           LP FLIGHTS 8000 THROUGH 8399
           LR FLIGHTS 0100 THROUGH 0160
           LR FLIGHTS 0702 THROUGH 0720
           LR FLIGHTS 2000 THROUGH 2009
           LR FLIGHTS 6000 THROUGH 6999
           LX FLIGHTS 3000 THROUGH 4999
           LX FLIGHTS 7400 THROUGH 7499
           LY FLIGHTS 8000 THROUGH 8999
           MI FLIGHTS 1000 THROUGH 9999
           MU FLIGHTS 1000 THROUGH 1999
           MU FLIGHTS 7000 THROUGH 9999.
   
AND
   
THE FARE COMPONENT MUST NOT BE ON
       ONE 
OR MORE OF THE FOLLOWING
           SA FLIGHTS 7000 THROUGH 7950
           SN FLIGHTS 4000 THROUGH 9999
           SS FLIGHTS 3000 THROUGH 4999
           SS FLIGHTS 8000 THROUGH 8999
           SU FLIGHTS 3000 THROUGH 4299
           SU FLIGHTS 4400 THROUGH 4599
           SW FLIGHTS 2000 THROUGH 2999
           TA FLIGHTS 0100 THROUGH 0160
           TA FLIGHTS 0702 THROUGH 0720
           UA FLIGHTS 0001 THROUGH 1299
           UO FLIGHTS 1000 THROUGH 1999
           VN FLIGHTS 2000 THROUGH 3999
           VS FLIGHTS 2000 THROUGH 3999
           VS FLIGHTS 5000 THROUGH 9999
           WS FLIGHTS 5000 THROUGH 8849
           XL FLIGHTS 3000 THROUGH 3999
           XL FLIGHTS 5000 THROUGH 6999
           XL FLIGHTS 8000 THROUGH 8399.
   
AND
   IF 
THE FARE COMPONENT INCLUDES TRAVEL WITHIN AREA 1
       THEN THAT TRAVEL MUST NOT BE ON
       ONE 
OR MORE OF THE FOLLOWING
         ANY AV FLIGHT
.
   AND
   
THE FARE COMPONENT MUST INCLUDE TRAVEL VIA EACH
   TRANSATLANTIC SECTOR ON
       ONE 
OR MORE OF THE FOLLOWING
           ANY BA FLIGHT OPERATED BY BA
           ANY BA FLIGHT OPERATED BY IB
.
ADVANCE RESERVATIONS/TICKETING       CONFIRMED RESERVATIONS ARE REQUIRED FOR ALL SECTORS.
   
WHEN RESERVATIONS ARE MADE AT LEAST 4 DAYS BEFORE
   DEPARTURE
TICKETING MUST BE COMPLETED WITHIN 3 DAYS
   AFTER RESERVATIONS ARE MADE
.
   OR - 
CONFIRMED RESERVATIONS FOR ALL SECTORS AND
        
TICKETING MUST BE COMPLETED AT THE SAME TIME.
         
NOTE TEXT BELOW NOT VALIDATED FOR AUTOPRICING.
          
TICKET NUMBER MUST BE SHOWN IN THE PNR AND TRANSMI
          TTED TO THE AIRLINE
.
          
DUE TO TTL ROBOT PROCESS DIFFERENCE COULD EXIST
          BETWEEN THE CRS LAST TICKETING DATE 
AND TTL
          ROBOT REMARK
.
          
THE INFORMATION BY SSR IN THE PNR PREVAILS.
MINIMUM STAY       TRAVEL FROM LAST STOPOVER MUST COMMENCE NO EARLIER
   THAN 3 DAYS AFTER DEPARTURE FROM FARE ORIGIN
.
MAXIMUM STAY       TRAVEL FROM LAST STOPOVER MUST COMMENCE NO LATER THAN
   12 MONTHS AFTER DEPARTURE FROM FARE ORIGIN
.

STOPOVERS       STOPOVERS ARE NOT PERMITTED AT INTERMEDIATE POINTS.

TRANSFERS       FARE BREAK SURFACE SECTORS NOT PERMITTED AND EMBEDDED
   SURFACE SECTORS PERMITTED ON THE FARE COMPONENT
.
         
NOTE TEXT BELOW NOT VALIDATED FOR AUTOPRICING.
          
TRANSFERS LIMITTED TO THE ROUTING MAP INDICATED
          IN THE FARE RECORD
COMBINATIONS       OPEN JAWS
/ROUND TRIPS/CIRCLE TRIPS/END-ON-END
     FARES MAY BE COMBINED ON A HALF ROUND TRIP BASIS
     
-TO FORM SINGLE OR DOUBLE OPEN JAWS/ROUND TRIPS/
      
CIRCLE TRIPSEND-ON-END COMBINATIONS PERMITTED.
      
VALIDATE ALL FARE COMBINATIONS.
     
PROVIDED -
       
COMBINATIONS ARE WITH ANY FARE FOR CARRIER IB IN
       ANY RULE IN TARIFF
       EUAFRPV 
BETWEEN EUROPE-AFRICA
       FBRA12P 
BETWEEN AREA 1/2 EXCEPT USA/CA
       FBRA2P  
WITHIN AREA 2
       FBRINPV 
BETWEEN USA/CA-AREA 1/2/3
       IPRA    
BETWEEN USA/CA-AREA 2/AND GUAM-AREA 2
       IPRAI   
BETWEEN THE USA/CANADA-AREA 2/3 VIA ATL
       IPREUAF 
BETWEEN EUROPE-AFRICA
       IPRSAA2 
BETWEEN THE WESTERN HEMISPHERE-AREA 2
       VIA ATL
       SAR2RPV 
BETWEEN WESTERN HEMISPHERE-AREA 2 VIA
       ATL
       TAPVR   
BETWEEN AREA 1-AREA 2/AND GUAM-AREA 2.
       COMBINATIONS ARE WITH ANY FARE 
FOR CARRIER BA IN
       ANY RULE IN TARIFF
       EUAFRPV 
BETWEEN EUROPE-AFRICA
       FBRA12P 
BETWEEN AREA 1/2 EXCEPT USA/CA
       FBRA2P  
WITHIN AREA 2
       FBRINPV 
BETWEEN USA/CA-AREA 1/2/3
       IPRA    
BETWEEN USA/CA-AREA 2/AND GUAM-AREA 2
       IPRAI   
BETWEEN THE USA/CANADA-AREA 2/3 VIA ATL
       IPREUAF 
BETWEEN EUROPE-AFRICA
       IPRSAA2 
BETWEEN THE WESTERN HEMISPHERE-AREA 2
       VIA ATL
       SAR2RPV 
BETWEEN WESTERN HEMISPHERE-AREA 2 VIA
       ATL
       TAPVR   
BETWEEN AREA 1-AREA 2/AND GUAM-AREA 2.
BLACKOUT DATES       NO BLACKOUT DATES APPLY
.
SURCHARGES       NO SURCHARGE REQUIREMENTS APPLY.
ACCOMPANIED TRAVEL       ACCOMPANIED TRAVEL NOT REQUIRED.
TRAVEL RESTRICTIONS       NO TRAVEL DATE RESTRICTIONS APPLY.
SALES RESTRICTIONS       FARE RULE
   TICKETS MUST BE ISSUED ON THE STOCK OF BA 
OR IB AND
   
MAY NOT BE SOLD IN VENEZUELA.
   
TICKETS MAY NOT BE ISSUED BY PTATICKETS MUST BE
   ISSUED BY ELECTRONIC TICKETING
EXTENSION OF TICKET
   VALIDITY IS NOT PERMITTED
.
   OR - 
TICKETS MUST BE ISSUED ON THE STOCK OF BA OR EI
        
AND MAY NOT BE SOLD IN VENEZUELA.
        
TICKETS MAY NOT BE ISSUED BY PTATICKETS MUST BE
        ISSUED BY ELECTRONIC TICKETING
EXTENSION OF
        TICKET VALIDITY IS NOT PERMITTED
.
 
   
GENERAL RULE APPLY UNLESS OTHERWISE SPECIFIED
   TICKETS MAY NOT BE SOLD IN ARGENTINA
/VENEZUELA/NIGERIA/
   
ANGOLA.
   
TICKETS MAY ONLY BE SOLD IN AREA 1/AREA 2/AREA 3.
PENALTIES       ORIGINATING UNITED KINGDOM 
-
     
CANCELLATIONS
     
       ANY TIME
         TICKET IS NON
-REFUNDABLE IN CASE OF CANCEL/
     
NO-SHOW.
         
NOTE TEXT BELOW NOT VALIDATED FOR AUTOPRICING.
          
FARE COMPONENT IS NON-REFUNDABLE
          
---------------------------------
          
WAIVED FOR DEATH OF A PASSENGER AND PASSENGER-S
          TRAVELLING COMPANIONS
.
          ----------------------------------
          
WHEN COMBINING NON-REFUNDABLE FARES WITH A
          REFUNDABLE FARES
          1
THE AMOUNT PAID ON EACH REFUNDABLE FARE
          COMPONENT IS REFUNDED
          2
THE AMOUNT PAID ON EACH NON-REFUNDABLE FARE
          COMPONENT WILL NOT BE REFUNDED
.
          
3WHEN COMBINING FARES CHARGE THE SUM OF THE
          CANCELLATION FEES OF ALL CANCELLED FARE COMPONENTS
          
----------------------------------
          
REFUND OF UNUSED TAXES FEES AND CHARGES PAID TO
          THIRD PARTIES PERMITTED
ASSOCIATED CARRIER
          IMPOSED CHARGES WILL NOT BE REFUNDED
.
          ----------------------------------
          
REFUND PERMITTED WITHIN TICKET VALIDITY.
          ----------------------------------
          
ANY NON-REFUNDABLE AMOUNT FROM A PREVIOUS TICKET
          REMAINS NON
-REFUNDABLE FOLLOWING A CHANGE.
          ----------------------------------
          
TICKET IS NOT TRANSFERABLE TO ANOTHER PERSON.
          ----------------------------------
          FOR 
NON REFUNDABLE FARES THE YQ/YR CARRIER
          IMPOSED SURCHARGE WILL NOT BE REFUNDED
     
     CHANGES
     
       ANY TIME
         CHARGE GBP 100.00 
FOR REISSUE.
         
NOTE TEXT BELOW NOT VALIDATED FOR AUTOPRICING.
          
CHARGE APPLIES PER TRANSACTION PER PERSON TO
          ALL PASSENGER TYPES
.
          ------------------------------------------------
          
A CHANGE IS A DATE/FLIGHT/ROUTING/BOOKING CODE
          CHANGE
. NEW RESERVATION AND REISSUE/REVALIDATION
          MUST BE MADE ON THE SAME DAY
.
          ------------------------------------------------
          
THE CHANGE FEE APPLIES PER TRANSACTION-PER PERSON
          
FOR ADULT AND CHILD.
          ------------------------------------------------
          
REISSUE MUST BE MADE THE SAME DAY AS CHANGE OF
          RESERVATION BUT NO LATER THAN SCHEDULED DEPARTURE
          TIME OF FLIGHT BEING CHANGED
.
          
OTHERWISE THE TICKET WILL ONLY BE VALID FOR
          
REFUND IF APPLICABLE.
          ------------------------------------------------
          
WHEN MORE THAN ONE FARE COMPONENT IS CHANGED THE
          HIGHEST PENALTI OF ALL CHANGED FARE COMPONENTS
          WITHIN THE JOURNEY APPLIES
.
          ------------------------------------------------
          ------------
REPRICING CONDITIONS----------------
          
A-BEFORE DEPARTURE OF JOURNEY WHEN THE FIRST FARE
          COMPONENT IS CHANGED THE ITINERARY MUST BE RE
-
          
PRICED USING CURRENT FARES IN EFFECT ON THE DATE
          THE TICKET IS REISSUED
.
          
B-BEFORE DEPARTURE OF JOURNEY WHEN CHANGES ARE TO
          BOOKING CODE ONLY IN THE FIRST FARE COMPONENT 
AND
          
RESULT IN A HIGHER FARE THE ITINERARY MUST BE RE-
          
PRICED USING HISTORICAL FARES IN EFFECT ON THE
          PREVIOUS TICKETING DATE 
OR USING CURRENT FARES IN
          EFFECT ON THE DATE THE TICKET IS REISSUED
-
          
WHICHEVER IS LOWER.
          
C-BEFORE DEPARTURE OF JOURNEY WHEN THERE ARE NO
          CHANGES TO THE FIRST FARE COMPONENT BUT OTHER
          FARE COMPONENTS ARE CHANGED THE ITINERARY MUST BE
          RE
-PRICED USING HISTORICAL FARES IN EFFECT ON THE
          PREVIOUS TICKETING DATE 
OR USING CURRENT FARES IN
          EFFECT ON THE DATE THE TICKET IS REISSUED
-
          
WHICHEVER IS LOWER.
          
DAFTER DEPARTURE OF JOURNEY THE ITINERARY MUST
          BE RE
-PRICED USING HISTORICAL FARES IN EFFECT ON
          THE PREVIOUS TICKETING DATE
.
          
1. IF SAME BOOKING CLASS IS USED NEW TICKET MAY
          BE LOWER
EQUAL OR HIGHER THAN PREVIOUS AND MUST
          COMPLY WITH ALL PROVISIONS OF THE 
NEW FARE BEING
          APPLIED
.
          
2. IF A DIFFERENT BOOKING CLASS IS USED NEW
          
TICKET MAY BE EQUAL OR HIGHER THAN PREVIOUS AND
          
MUST COMPLY WITH ALL PROVISIONS OF THE NEW FARE
          BEING APPLIED
.
          ------------------------------------------------
          
WHEN THE ITINERARY RESULTS IN A HIGHER FARE THE
          DIFFERENCE WILL BE COLLECTED
ANY APPLICABLE
          CHANGE FEE STILL APPLIES
.
          ------------------------------------------------
          
WHEN THE NEW ITINERARY RESULTS IN A LOWER FARE
          THE CHANGE FEE APPLIES 
AND NO CREDIT OF THE
          RESIDUAL AMOUNT WILL BE MADE
.
          -----------------------------------------------
          
NO-SHOWS FOR A FLIGHT ARE CONSIDERED A
          CANCELLATION AFTER DEPARTURE 
AND CHANGES ARE NOT
          PERMITTED
.
          -----------------------------------------------
          
TICKET IS NOT TRANSFERABLE TO ANOTHER PERSON.
   
ORIGINATING AREA 1 -
     
CANCELLATIONS
     
       ANY TIME
         TICKET IS NON
-REFUNDABLE IN CASE OF CANCEL/
     
NO-SHOW.
         
NOTE TEXT BELOW NOT VALIDATED FOR AUTOPRICING.
          
FARE COMPONENT IS NON-REFUNDABLE
          
---------------------------------
          
WAIVED FOR DEATH OF A PASSENGER AND PASSENGER-S
          TRAVELLING COMPANIONS
.
          ----------------------------------
          
WHEN COMBINING NON-REFUNDABLE FARES WITH A
          REFUNDABLE FARES
          1
THE AMOUNT PAID ON EACH REFUNDABLE FARE
          COMPONENT IS REFUNDED
          2
THE AMOUNT PAID ON EACH NON-REFUNDABLE FARE
          COMPONENT WILL NOT BE REFUNDED
.
          
3WHEN COMBINING FARES CHARGE THE SUM OF THE
          CANCELLATION FEES OF ALL CANCELLED FARE COMPONENTS
          
----------------------------------
          
REFUND OF UNUSED TAXES FEES AND CHARGES PAID TO
          THIRD PARTIES PERMITTED
ASSOCIATED CARRIER
          IMPOSED CHARGES WILL NOT BE REFUNDED
.
          ----------------------------------
          
REFUND PERMITTED WITHIN TICKET VALIDITY.
          ----------------------------------
          
ANY NON-REFUNDABLE AMOUNT FROM A PREVIOUS TICKET
          REMAINS NON
-REFUNDABLE FOLLOWING A CHANGE.
          ----------------------------------
          
TICKET IS NOT TRANSFERABLE TO ANOTHER PERSON.
          ----------------------------------
          FOR 
NON REFUNDABLE FARES THE YQ/YR CARRIER
          IMPOSED SURCHARGE WILL NOT BE REFUNDED
     
     CHANGES
     
       ANY TIME
         CHARGE USD 250.00
/EUR 200.00.
         
CHILD/INFANT DISCOUNTS APPLY.
         
NOTE TEXT BELOW NOT VALIDATED FOR AUTOPRICING.
          
CHARGE APPLIES PER TRANSACTION PER PERSON TO
          ALL PASSENGER TYPES
.
          ------------------------------------------------
          
A CHANGE IS A DATE/FLIGHT/ROUTING/BOOKING CODE
          CHANGE
. NEW RESERVATION AND REISSUE/REVALIDATION
          MUST BE MADE ON THE SAME DAY
.
          ------------------------------------------------
          
THE CHANGE FEE APPLIES PER TRANSACTION-PER PERSON
          
FOR ADULT AND CHILD.
          ------------------------------------------------
          
REISSUE MUST BE MADE THE SAME DAY AS CHANGE OF
          RESERVATION BUT NO LATER THAN SCHEDULED DEPARTURE
          TIME OF FLIGHT BEING CHANGED
.
          
OTHERWISE THE TICKET WILL ONLY BE VALID FOR
          
REFUND IF APPLICABLE.
          ------------------------------------------------
          
WHEN MORE THAN ONE FARE COMPONENT IS CHANGED THE
          HIGHEST PENALTI OF ALL CHANGED FARE COMPONENTS
          WITHIN THE JOURNEY APPLIES
.
          ------------------------------------------------
          ------------
REPRICING CONDITIONS----------------
          
A-BEFORE DEPARTURE OF JOURNEY WHEN THE FIRST FARE
          COMPONENT IS CHANGED THE ITINERARY MUST BE RE
-
          
PRICED USING CURRENT FARES IN EFFECT ON THE DATE
          THE TICKET IS REISSUED
.
          
B-BEFORE DEPARTURE OF JOURNEY WHEN CHANGES ARE TO
          BOOKING CODE ONLY IN THE FIRST FARE COMPONENT 
AND
          
RESULT IN A HIGHER FARE THE ITINERARY MUST BE RE-
          
PRICED USING HISTORICAL FARES IN EFFECT ON THE
          PREVIOUS TICKETING DATE 
OR USING CURRENT FARES IN
          EFFECT ON THE DATE THE TICKET IS REISSUED
-
          
WHICHEVER IS LOWER.
          
C-BEFORE DEPARTURE OF JOURNEY WHEN THERE ARE NO
          CHANGES TO THE FIRST FARE COMPONENT BUT OTHER
          FARE COMPONENTS ARE CHANGED THE ITINERARY MUST BE
          RE
-PRICED USING HISTORICAL FARES IN EFFECT ON THE
          PREVIOUS TICKETING DATE 
OR USING CURRENT FARES IN
          EFFECT ON THE DATE THE TICKET IS REISSUED
-
          
WHICHEVER IS LOWER.
          
DAFTER DEPARTURE OF JOURNEY THE ITINERARY MUST
          BE RE
-PRICED USING HISTORICAL FARES IN EFFECT ON
          THE PREVIOUS TICKETING DATE
.
          ------------------------------------------------
          
WHEN THE ITINERARY RESULTS IN A HIGHER FARE THE
          DIFFERENCE WILL BE COLLECTED
ANY APPLICABLE
          CHANGE FEE STILL APPLIES
.
          ------------------------------------------------
          
WHEN THE NEW ITINERARY RESULTS IN A LOWER FARE
          THE CHANGE FEE APPLIES 
AND NO CREDIT OF THE
          RESIDUAL AMOUNT WILL BE MADE
.
          -----------------------------------------------
          
NO-SHOWS FOR A FLIGHT ARE CONSIDERED A
          CANCELLATION AFTER DEPARTURE 
AND CHANGES ARE NOT
          PERMITTED
.
          -----------------------------------------------
          
TICKET IS NOT TRANSFERABLE TO ANOTHER PERSON.
HIP/MILEAGE EXCEPTIONS       NO HIP OR MILEAGE EXCEPTIONS APPLY.
TICKET ENDORSEMENTS       THE ORIGINAL AND THE REISSUED TICKET MUST BE ANNOTATED
   
CHGS PERM/REFUND NOT PERMI IN THE ENDORSEMENT BOX.
   AND - 
THE ORIGINAL AND THE REISSUED TICKET MUST BE
         ANNOTATED 
RESTRICTIONS APPLY IN THE FORM OF
         PAYMENT BOX
.
CHILDREN DISCOUNTS       CNN/ACCOMPANIED CHILD PSGR 2-11 CHARGE 75 PERCENT OF
     THE FARE
.
         
TICKET DESIGNATOR CH.
     
MUST BE ACCOMPANIED ON ALL FLIGHTS IN THE SAME
       COMPARTMENT BY ADULT PSGR 18 
OR OLDER.
   OR - 
INS/INFANT WITH A SEAT PSGR UNDER 2 CHARGE 75
          PERCENT OF THE FARE
.
              
TICKET DESIGNATOR IN.
          
MUST BE ACCOMPANIED ON ALL FLIGHTS IN THE SAME
            COMPARTMENT BY ADULT PSGR 18 
OR OLDER.
         
NOTE TEXT BELOW NOT VALIDATED FOR AUTOPRICING.
          
AN INFANT UNDER TWO YEARS WHO MAY TURN 2 YEARS
          OF AGE BEFORE THE END OF THE TRIP MUST PAY A
          CHILD FARE 
FOR THE ENTIRE JOURNEY.
   OR - 
1ST INF/INFANT WITHOUT A SEAT PSGR UNDER 2 -
          
CHARGE 10 PERCENT OF THE FARE.
              
TICKET DESIGNATOR IN.
          
MUST BE ACCOMPANIED ON ALL FLIGHTS IN THE SAME
            COMPARTMENT BY ADULT PSGR 18 
OR OLDER.
TOUR CONDUCTOR DISCOUNTS             NOTE TEXT BELOW NOT VALIDATED FOR AUTOPRICING.
          
DISCOUNTS APPLYINFORMATION IS NOT AVAILABLE
          AT THIS TIME
...CONTACT CARRIER FOR DETAILS.
AGENT DISCOUNTS       NO DISCOUNTS FOR SALE AGENTS.
ALL OTHER DISCOUNTS       NO DISCOUNTS FOR OTHERS.
MISCELLANEOUS PROVISIONS       NO PROVISIONS APPLY.
FARE BY RULE       NOT APPLICABLE.
GROUPS       NO GROUP PROVISIONS APPLY.
TOURS       NO TOUR PROVISIONS APPLY.
VISIT ANOTHER COUNTRY       NO VISIT ANOTHER COUNTRY PROVISIONS APPLY.
DEPOSITS       NO DEPOSIT PROVISIONS APPLY.
VOLUNTARY CHANGES       ORIGINATING UNITED KINGDOM -
     
IN THE EVENT OF CHANGES TO TICKETED FLIGHTS
     BEFORE DEPARTURE OF JOURNEY 
AND WITHIN TICKET
     VALIDITY
     CERTAIN DOMESTIC REISSUE PROVISIONS MAY BE
     OVERRIDDEN BY THOSE OF BA INTERNATIONAL FARES
     CHARGE GBP 100.00 
OR HIGHEST FEE OF ALL CHANGED FARE
     COMPONENTS 
INFANT/CHILD DISCOUNTS APPLY AND
       
REPRICE USING FARES IN EFFECT WHEN TKT WAS ISSUED
       PROVIDED ALL OF THE FOLLOWING CONDITIONS ARE MET
-
       
1. NO CHANGE TO 1ST FARE COMPONENT
       2. CHANGE IS BEFORE ORIGINAL SCHEDULED FLIGHT
       3. BA SAME FARE TYPE IS USED
       4. BA ANY FARE TYPE EXCEPT EOU
/ERU ARE USED
       5. ALL RULE 
AND BOOKING CODE PROVISIONS ARE MET
       6. ADV RES IS MEASURED FROM ORIGINAL TKT DATE TO
       DEPARTURE OF PRICING UNIT
       
OR -
       
REPRICE USING FARES IN EFFECT WHEN TKT WAS ISSUED
       PROVIDED ALL OF THE FOLLOWING CONDITIONS ARE MET
-
       
1. NO CHANGE TO 1ST FARE COMPONENT
       2. CHANGE IS BEFORE ORIGINAL SCHEDULED FLIGHT
       3. BA FARES ARE USED
       4. BA ANY FARE TYPE EXCEPT EOU
/ERU ARE USED
       5. 
NEW TKT HAS EQUAL OR HIGHER VALUE THAN PREVIOUS
       TKT
       6. ALL RULE 
AND BOOKING CODE PROVISIONS ARE MET
       7. ADV RES IS MEASURED FROM ORIGINAL TKT DATE TO
       DEPARTURE OF PRICING UNIT
       
OR -
       
REPRICE USING FARES IN EFFECT TODAY
       PROVIDED ALL OF THE FOLLOWING CONDITIONS ARE MET
-
       
1. CHANGE IS BEFORE ORIGINAL SCHEDULED FLIGHT
       2. BA SAME FARE TYPE IS USED
       3. BA ANY FARE TYPE EXCEPT EOU
/ERU ARE USED
       4. ADV RES IS MEASURED FROM REISSUE DATE TO
       DEPARTURE OF PRICING UNIT
       
OR -
       
REPRICE USING FARES IN EFFECT TODAY
       PROVIDED ALL OF THE FOLLOWING CONDITIONS ARE MET
-
       
1. CHANGE IS BEFORE ORIGINAL SCHEDULED FLIGHT
       2. BA FARES ARE USED
       3. BA ANY FARE TYPE EXCEPT EOU
/ERU ARE USED
       4. 
NEW TKT HAS EQUAL OR HIGHER VALUE THAN PREVIOUS
       TKT
       5. ADV RES IS MEASURED FROM REISSUE DATE TO
       DEPARTURE OF PRICING UNIT
     WHEN CHANGE RESULTS IN LOWER FARE IGNORE RESIDUAL
     THEN ADD
-COLLECT
     ENDORSEMENT BOX 
- NEW ENDORSEMENTS.
     OR -
     
BEFORE DEPARTURE OF JOURNEY AND WITHIN TICKET
     VALIDITY
     CERTAIN DOMESTIC REISSUE PROVISIONS MAY BE OVERRIDDEN
     BY THOSE OF BA INTERNATIONAL FARES CHARGE HIGHEST FEE
     OF ALL CHANGED FARE COMPONENTS 
INFANT/CHILD
     DISCOUNTS APPLY
       CHANGES NOT PERMITTED
/REFUND TKT-ANY REMAINING AMT
       WILL APPLY TO 
NEW TKT
       PROVIDED ALL OF THE FOLLOWING CONDITIONS ARE MET
-
       
1. CHANGE IS AFTER ORIGINAL SCHEDULED FLIGHT
     WHEN CHANGE RESULTS IN LOWER FARE IGNORE RESIDUAL
     THEN ADD
-COLLECT
     ENDORSEMENT BOX 
HIGHER NON-REF AMT AND NEW
     
ENDORSEMENTS.
     OR -
     
AFTER DEPARTURE OF JOURNEY AND WITHIN TICKET VALIDITY
     CERTAIN DOMESTIC REISSUE PROVISIONS MAY BE OVERRIDDEN
     BY THOSE OF BA INTERNATIONAL FARES
     CHARGE GBP 100.00 
OR HIGHEST FEE OF ALL CHANGED FARE
     COMPONENTS 
INFANT/CHILD DISCOUNTS APPLY AND
       
REPRICE USING FARES IN EFFECT WHEN TKT WAS ISSUED
       PROVIDED ALL OF THE FOLLOWING CONDITIONS ARE MET
-
       
1. CHANGE IS BEFORE ORIGINAL SCHEDULED FLIGHT
       2. BA FARES ARE USED
       3. BA ANY FARE TYPE EXCEPT EOU
/ERU ARE USED
       4. 
NEW TKT HAS EQUAL OR HIGHER VALUE THAN PREVIOUS
       TKT
       5. ALL RULE 
AND BOOKING CODE PROVISIONS ARE MET
       6. ADV RES IS MEASURED FROM REISSUE DATE TO
       DEPARTURE OF PRICING UNIT
       
OR -
       
REPRICE USING FARES IN EFFECT WHEN TKT WAS ISSUED
       PROVIDED ALL OF THE FOLLOWING CONDITIONS ARE MET
-
       
1. CHANGE IS BEFORE ORIGINAL SCHEDULED FLIGHT
       2. BA FARES ARE USED
       3. BA ANY FARE TYPE EXCEPT EOU
/ERU ARE USED
       4. 
NEW TKT HAS EQUAL OR HIGHER VALUE THAN PREVIOUS
       TKT
       5. ALL RULE 
AND BOOKING CODE PROVISIONS ARE MET
       6. ADV RES IS MEASURED FROM ORIGINAL TKT DATE TO
       DEPARTURE OF PRICING UNIT
     WHEN CHANGE RESULTS IN LOWER FARE IGNORE RESIDUAL
     THEN ADD
-COLLECT
     ENDORSEMENT BOX 
- NEW ENDORSEMENTS.
     OR -
     
AFTER DEPARTURE OF JOURNEY AND WITHIN TICKET VALIDITY
     CERTAIN DOMESTIC REISSUE PROVISIONS MAY BE OVERRIDDEN
     BY THOSE OF BA INTERNATIONAL FARES CHARGE HIGHEST FEE
     OF ALL CHANGED FARE COMPONENTS 
INFANT/CHILD
     DISCOUNTS APPLY
       CHANGES NOT PERMITTED
/REFUND TKT-ANY REMAINING AMT
       WILL APPLY TO 
NEW TKT
       PROVIDED ALL OF THE FOLLOWING CONDITIONS ARE MET
-
       
1. CHANGE IS AFTER ORIGINAL SCHEDULED FLIGHT
     WHEN CHANGE RESULTS IN LOWER FARE IGNORE RESIDUAL
     THEN ADD
-COLLECT
     ENDORSEMENT BOX 
HIGHER NON-REF AMT AND NEW
     
ENDORSEMENTS.
   
ORIGINATING AREA 1 -
     
IN THE EVENT OF CHANGES TO TICKETED FLIGHTS
     BEFORE DEPARTURE OF JOURNEY 
AND WITHIN TICKET
     VALIDITY
     CERTAIN DOMESTIC REISSUE PROVISIONS MAY BE
     OVERRIDDEN BY THOSE OF BA INTERNATIONAL FARES
     CHARGE USD 250.00
/EUR 200.00 OR HIGHEST FEE OF ALL
     CHANGED FARE COMPONENTS 
INFANT/CHILD DISCOUNTS
     APPLY 
AND
       
REPRICE USING FARES IN EFFECT WHEN TKT WAS ISSUED
       PROVIDED ALL OF THE FOLLOWING CONDITIONS ARE MET
-
       
1. NO CHANGE TO 1ST FARE COMPONENT
       2. CHANGE IS BEFORE ORIGINAL SCHEDULED FLIGHT
       3. BA SAME FARE TYPE IS USED
       4. BA ANY FARE TYPE EXCEPT EOU
/ERU ARE USED
       5. ALL RULE 
AND BOOKING CODE PROVISIONS ARE MET
       6. ADV RES IS MEASURED FROM ORIGINAL TKT DATE TO
       DEPARTURE OF PRICING UNIT
       
OR -
       
REPRICE USING FARES IN EFFECT WHEN TKT WAS ISSUED
       PROVIDED ALL OF THE FOLLOWING CONDITIONS ARE MET
-
       
1. NO CHANGE TO 1ST FARE COMPONENT
       2. CHANGE IS BEFORE ORIGINAL SCHEDULED FLIGHT
       3. BA FARES ARE USED
       4. BA ANY FARE TYPE EXCEPT EOU
/ERU ARE USED
       5. 
NEW TKT HAS EQUAL OR HIGHER VALUE THAN PREVIOUS
       TKT
       6. ALL RULE 
AND BOOKING CODE PROVISIONS ARE MET
       7. ADV RES IS MEASURED FROM ORIGINAL TKT DATE TO
       DEPARTURE OF PRICING UNIT
       
OR -
       
REPRICE USING FARES IN EFFECT TODAY
       PROVIDED ALL OF THE FOLLOWING CONDITIONS ARE MET
-
       
1. CHANGE IS BEFORE ORIGINAL SCHEDULED FLIGHT
       2. BA SAME FARE TYPE IS USED
       3. BA ANY FARE TYPE EXCEPT EOU
/ERU ARE USED
       4. ADV RES IS MEASURED FROM REISSUE DATE TO
       DEPARTURE OF PRICING UNIT
       
OR -
       
REPRICE USING FARES IN EFFECT TODAY
       PROVIDED ALL OF THE FOLLOWING CONDITIONS ARE MET
-
       
1. CHANGE IS BEFORE ORIGINAL SCHEDULED FLIGHT
       2. BA FARES ARE USED
       3. BA ANY FARE TYPE EXCEPT EOU
/ERU ARE USED
       4. 
NEW TKT HAS EQUAL OR HIGHER VALUE THAN PREVIOUS
       TKT
       5. ADV RES IS MEASURED FROM REISSUE DATE TO
       DEPARTURE OF PRICING UNIT
     WHEN CHANGE RESULTS IN LOWER FARE IGNORE RESIDUAL
     THEN ADD
-COLLECT
     ENDORSEMENT BOX 
- NEW ENDORSEMENTS.
     OR -
     
BEFORE DEPARTURE OF JOURNEY AND WITHIN TICKET
     VALIDITY
     CERTAIN DOMESTIC REISSUE PROVISIONS MAY BE OVERRIDDEN
     BY THOSE OF BA INTERNATIONAL FARES CHARGE HIGHEST FEE
     OF ALL CHANGED FARE COMPONENTS 
INFANT/CHILD
     DISCOUNTS APPLY
       CHANGES NOT PERMITTED
/REFUND TKT-ANY REMAINING AMT
       WILL APPLY TO 
NEW TKT
       PROVIDED ALL OF THE FOLLOWING CONDITIONS ARE MET
-
       
1. CHANGE IS AFTER ORIGINAL SCHEDULED FLIGHT
     WHEN CHANGE RESULTS IN LOWER FARE IGNORE RESIDUAL
     THEN ADD
-COLLECT
     ENDORSEMENT BOX 
HIGHER NON-REF AMT AND NEW
     
ENDORSEMENTS.
     OR -
     
AFTER DEPARTURE OF JOURNEY AND WITHIN TICKET VALIDITY
     CERTAIN DOMESTIC REISSUE PROVISIONS MAY BE OVERRIDDEN
     BY THOSE OF BA INTERNATIONAL FARES
     CHARGE USD 250.00
/EUR 200.00 OR HIGHEST FEE OF ALL
     CHANGED FARE COMPONENTS 
INFANT/CHILD DISCOUNTS
     APPLY 
AND
       
REPRICE USING FARES IN EFFECT WHEN TKT WAS ISSUED
       PROVIDED ALL OF THE FOLLOWING CONDITIONS ARE MET
-
       
1. CHANGE IS BEFORE ORIGINAL SCHEDULED FLIGHT
       2. BA SAME FARE TYPE IS USED
       3. BA ANY FARE TYPE EXCEPT EOU
/ERU ARE USED
       4. ALL RULE 
AND BOOKING CODE PROVISIONS ARE MET
       5. ADV RES IS MEASURED FROM ORIGINAL TKT DATE TO
       DEPARTURE OF PRICING UNIT
       
OR -
       
REPRICE USING FARES IN EFFECT WHEN TKT WAS ISSUED
       PROVIDED ALL OF THE FOLLOWING CONDITIONS ARE MET
-
       
1. WHEN NO INTL COUPONS REMAIN ALL NEW TRAVEL
       MUST BE DOMESTIC
       2. CHANGE IS BEFORE ORIGINAL SCHEDULED FLIGHT
       3. BA FARES ARE USED
       4. BA ANY FARE TYPE EXCEPT EOU
/ERU ARE USED
       5. 
NEW TKT HAS EQUAL OR HIGHER VALUE THAN PREVIOUS
       TKT
       6. ALL RULE 
AND BOOKING CODE PROVISIONS ARE MET
       7. ADV RES IS MEASURED FROM ORIGINAL TKT DATE TO
       DEPARTURE OF PRICING UNIT
     WHEN CHANGE RESULTS IN LOWER FARE IGNORE RESIDUAL
     THEN ADD
-COLLECT
     ENDORSEMENT BOX 
- NEW ENDORSEMENTS.
     OR -
     
AFTER DEPARTURE OF JOURNEY AND WITHIN TICKET VALIDITY
     CERTAIN DOMESTIC REISSUE PROVISIONS MAY BE OVERRIDDEN
     BY THOSE OF BA INTERNATIONAL FARES CHARGE HIGHEST FEE
     OF ALL CHANGED FARE COMPONENTS 
INFANT/CHILD
     DISCOUNTS APPLY
       CHANGES NOT PERMITTED
/REFUND TKT-ANY REMAINING AMT
       WILL APPLY TO 
NEW TKT
       PROVIDED ALL OF THE FOLLOWING CONDITIONS ARE MET
-
       
1. CHANGE IS AFTER ORIGINAL SCHEDULED FLIGHT
     WHEN CHANGE RESULTS IN LOWER FARE IGNORE RESIDUAL
     THEN ADD
-COLLECT
     ENDORSEMENT BOX 
HIGHER NON-REF AMT AND NEW
     
ENDORSEMENTS.
.
VOLUNTARY REFUNDS       NO VOLUNTARY REFUNDS DATA FOUND.
NEGOTIATED FARES       NOT APPLICABLE.
INTERNATIONAL CONSTRUCTION       NOT A CONSTRUCTED FARE 
What was the fare basis code?

EDIT: Ah. FARE BASIS-ANNN3O
keitherson is offline  
Old Oct 2, 2017, 10:32 pm
  #65  
 
Join Date: Dec 2014
Posts: 155
I got in for two. Thanks OP
godsavethepoints likes this.
KenGreen888 is offline  
Old Oct 2, 2017, 10:32 pm
  #66  
FlyerTalk Evangelist
 
Join Date: Aug 2014
Programs: Top Tier with all 3 alliances
Posts: 11,663
Originally Posted by mster
Booked LHR-JFK-GYE on BA / XL. Avoided BA 747s / AA 738s. Appears dead now?
That AA 738 was indeed rough, 6 hours early in the morning...
nk15 is offline  
Old Oct 2, 2017, 10:36 pm
  #67  
 
Join Date: Sep 2017
Posts: 119
Originally Posted by Mauibaby2008
I just rebooked through Miami so I could have the LA #

almost 2 hours more in BA 747 F each direction, and that will kind of be the highlight anyways. 767 to GYE , 737 back. That will sucks. But guaranteed AS all the way
i was gonna change - looks like deal is gone now though so I’m just gonna stick with the XL legs and hope for the best, both with the mileage credit as well as the actual flight itself
kodawg9 is offline  
Old Oct 2, 2017, 10:38 pm
  #68  
 
Join Date: Oct 2017
Location: YVR/HND/NRT/HKG
Programs: ANA Diamond
Posts: 228
Fare is dead sadly.
ETHFlyer is offline  
Old Oct 2, 2017, 10:38 pm
  #69  
 
Join Date: Jun 2015
Location: san francisco
Posts: 236
Deal went offline as I confirmed my CC details and got a server error. Really doubt they will honor this, but... here's hoping for all of you that got in!
godsavethepoints likes this.
CAWineNerd is offline  
Old Oct 2, 2017, 10:43 pm
  #70  
 
Join Date: May 2017
Posts: 56
I got in since I was supposed to be coming back from London Oct 30, now I'm stuck in GYE, should have booked a return the following day to get back to NYC, of well, will probably cancel now...dumb me
DENQR is offline  
Old Oct 2, 2017, 10:46 pm
  #71  
 
Join Date: Dec 2012
Location: Seattle, WA
Programs: AS MVP Gold, IHG Spire Ambassador, Hyatt Globalist, SPG Gold, WR, AA Gold, Friend of Dorothy
Posts: 144
Looks dead to me too. Darn.

Enjoy y'all who got this to work!
JimmyJoe is offline  
Old Oct 2, 2017, 10:48 pm
  #72  
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 4,963
Originally Posted by DENQR
I got in since I was supposed to be coming back from London Oct 30, now I'm stuck in GYE, should have booked a return the following day to get back to NYC, of well, will probably cancel now...dumb me
How are you going to get stuck in GYE? Deal was for RT, did you book a one way somehow?
olouie is offline  
Old Oct 2, 2017, 10:52 pm
  #73  
 
Join Date: May 2017
Posts: 56
I booked it for a date far out thinking of get off in MIA, but should have flown back to the USA the next day!! I got too excited
DENQR is offline  
Old Oct 2, 2017, 10:56 pm
  #74  
 
Join Date: Mar 2015
Location: SFO, BRU, ADB
Programs: UA Gold, BA Silver, Marriott Titanium, IHG Plat, Hilton Gold
Posts: 704
I think there was a 3 day min stay requirement anyway
Mict is offline  
Old Oct 2, 2017, 10:57 pm
  #75  
 
Join Date: May 2017
Posts: 56
Originally Posted by Mict
I think there was a 3 day min stay requirement anyway

K, good that makes me feel better now
DENQR is offline  


Contact Us - Manage Preferences - Archive - Advertising - Cookie Policy - Privacy Statement - Terms of Service -

This site is owned, operated, and maintained by MH Sub I, LLC dba Internet Brands. Copyright © 2024 MH Sub I, LLC dba Internet Brands. All rights reserved. Designated trademarks are the property of their respective owners.